Kořenicí důvěra

Koření Vitana je prostě nejlepší. Svoji pozici u spotřebitelů opět potvrdila ziskem titulu Nejdůvěryhodnější značka roku 2020.

Kořenicí důvěra


„Důvěra spotřebitelů je naprosto zásadní pro úspěšné působení na trhu. Proto nás všechny ohromně těší, že průzkum renomované agentury Nielsen vyšel v náš prospěch a značka Vitana je nejvíce důvěryhodnou pro většinu spotřebitelů našeho koření,“ hodnotí úspěšný výsledek ředitel marketingu Michal Panocha.



Budování důvěry je dlouhodobý a složitý proces, který je ještě důležitější v této nelehké „koronavirové“ době. Spotřebitelé, kteří věří kvalitě výrobků své oblíbené značky, jsou ochotni ji podpořit i v těžších časech. To je z marketingového hlediska to nejcennější, čeho lze dosáhnout.



Za kvalitu rádi připlatíme


Z dlouhodobého průzkumu také vyplývá, že až třetina lidí bude ochotna připlatit si za nezávisle oceněný produkt či službu. „Tuto skupinu tvoří zejména ženy střední generace. Ženy a senioři také častěji deklarují, že oceněnému produktu dají přednost při svém nákupu,“ říká Lukáš Matějka z pořádající společnosti Atoz Marketing Services.



V programu Nejdůvěryhodnější značka letos hlasoval reprezentativní vzorek 4.000 českých spotřebitelů prostřednictvím on-line dotazníků. Jedná se o nejrozsáhlejší nezávislou anketu zaměřenou na spotřebitelskou důvěru u nás.

Související aktuality