Tekuté polévky zabodovaly u spotřebitelů

V letošním ročníku “Volba spotřebitelů 2019 – Nejlepší novinka“ vyhrála naše novinka v polévkové kategorii!

Tekuté polévky zabodovaly u spotřebitelů
Dne 30. května proběhlo slavnostní vyhlášení 19. ročníku programu “Volba spotřebitelů 2019 – Nejlepší novinka“, jehož cílem bylo ocenit nejúspěšnější inovace a novinky na českém trhu uvedené od ledna 2018 do května 2019. Vítězové vzešli z exkluzivního výzkumu na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů, který provedla agentura Nielsen.

U spotřebitelů získala prvenství v kategorii konzervovaných jídel značka Vitana se svoji novou řadou polévek ve skle.

Vitana připravila tradiční české polévky ve sklenici pro celou rodinu. Polévky jsou připraveny ze zeleniny přímo z pole a ihned po uvaření zavařeny. Tekutá konzistence, kousky kvalitní zeleniny a masa jsou zárukou výborné chuti, plnosti a poctivosti. Polévka je bez jakýchkoli konzervačních látek, přidaného glutamátu, palmového oleje, umělých aromat a barviv.

Související aktuality